Gebruikte onderdelen
Tarieven
Alleen bij het niet doorgaan van een reparatie zijn er onderzoekskosten verschuldigd, hiervoor wordt een apparaat zorgvuldig doorgemeten en onderzocht en niet zomaar afgekeurd. De onderzoekskosten staan in de onderstaande tabel.
€ 7,50 – Klein apparaat, bijv. adapter
€ 17,50 – Computer, iPod, printer, beeldscherm
€ 17,50 – Audio- en videoapparatuur
€ 27,50 – beamer, tablet
€ 37,50 – Laptop
Als uw apparaat hierboven niet vermeld is, neem dan contact met ons op.
Reparatietijd
De gemiddelde reparatietijd hangt van het product af, zie de tabel hierboven. Er is ook een mogelijkheid voor een spoedreparatie. Dit houdt in dat uw apparaat dezelfde dag voor u hersteld wordt. Voor mobiele telefoons is de reparatie veelal binnen één werkdag uitgevoerd. De reparatietijd kan uitlopen indien bijzondere onderdelen besteld moeten worden of wanneer die niet op voorraad zijn (afhankelijk van de levertijd van de leverancier).
Hoe werkt het? 1-2-3 stappen
-
Breng uw apparaat bij ons. Een reparatie wordt op de zaak aangeboden en u ontvangt een inschrijfbewijs met een code om het verloop van uw reparatie op onze website te volgen.
-
U ontvangt een prijsopgave. Als de reparatie is onderzocht ontvangt u een prijsopgave voor de reparatiekosten. Dit kan telefonisch, per e-mail of per SMS. Als u hiermee akkoord gaat wordt het apparaat keurig gerepareerd binnen de afgesproken tijd.
-
Volg de voortgang van uw reparatie. Tijdens de reparatietijd kunt u zien wanneer het apparaat klaar is. U ontvangt van ons een SMS- of e-mailbericht wanneer u het kunt ophalen. U ontvangt standaard drie maanden garantie op de door ons uitgevoerde reparatie.
Voorwaarden voor het ophalen van gerepareerde apparaten
-
Ophaaltermijn
Na reparatie dient de klant het apparaat binnen 6 maanden op te halen. -
Herinneringen
Tijdens deze periode zullen wij meerdere keren contact opnemen via telefoon en/of WhatsApp om de klant eraan te herinneren het apparaat op te halen. -
Incassotraject
Indien het apparaat na 6 maanden nog niet is opgehaald, schakelen wij een incassobureau in om het openstaande bedrag te incasseren. -
Vernietiging
Indien de deurwaarder na 6 maanden niet in staat is geweest het volledige bedrag te incasseren, behouden wij ons het recht voor om het apparaat af te voeren. Helaas is het niet mogelijk om uw apparaat langer te bewaren door de beperkte opslag die wij hebben. -
Aansprakelijkheid
Wij zijn niet aansprakelijk voor schade of verlies van uw product. Wanneer u een apparaat bij ons ter reparatie aanbiedt, gaat u akkoord met het feit dat er altijd een risico bestaat dat de reparatie mislukt, het apparaat onbruikbaar raakt of verloren gaat.
Wij zijn tevens niet verantwoordelijk voor uw data, ook niet in het geval van data recovery. Wij zullen altijd vooraf met u de risico’s bespreken voordat wij handelingen uitvoeren die risico’s met zich meebrengen. Zorg er daarom altijd voor dat u een back-up maakt van uw gegevens voordat u het apparaat bij ons inlevert.
Als u een product bij ons afgeeft en een afgifteprijs ontvangt, gaat u automatisch akkoord met deze voorwaarden.
Bent u het niet eens met deze voorwaarden? Laat ons dit dan binnen 7 dagen na het inleveren van uw product weten via e-mail. Eventuele aanpassingen aan deze voorwaarden zijn pas van kracht nadat u hier schriftelijke bevestiging van ons heeft ontvangen.
-
