1993
Sijmtronix is in juni 1993 door Peter Sijm opgericht als een ‘bruingoed’ reparatiebedrijf voor particulieren en bedrijven. Bruingoed is audio-, video- en televisieapparatuur. Peter werkte daarvoor …
1998
Omdat er steeds meer computers werden gebruikt, werd de vraag naar het repareren van computermonitoren ook groter. Een monitor en een televisie mogen wel veel op elkaar lijken…
2000
Door de toenemende vraag naar computer reparaties en de toen al dalende prijzen van bruingoed, was de tijd rijp om de bakens te verzetten en computer- en laptopreparaties aan te bieden. Het was even omscholen…
2003
Vanwege de reparatie van computers kwam er ook snel de vraag naar het onderhoud van computers en servers, het zogenaamde netwerkbeheer. Deze werkzaamheden zijn tegenwoordig op de Cloud gericht. Hierbij wordt er…
2008
Het aantal reparaties van notebooks en computers is groter dan de reparaties van bruingoed. Een nieuwe website is door Christiane, de vrouw van Peter, opgesteld met integratie aan andere back-end systemen. Voor het eerst mogen de klanten hun reparatiestatus op de website volgen. Tegelijk doet Christiane een entreprise architectuur analyse en maakt voorstellen over processen, infrastructuur en…
2010
Om aan de vraag voor reparatie van mobiele apparatuur te kunnen voldoen, repareert Sijmtronix ook mobiele telefoons en tablets. Alle merken, Samsung, Apple, HTC, LG, Sony, van iPod tot iPad en van Galaxy tot Nexus. Deze reparaties worden ook voor verzekeraar Univé door ons uitgevoerd.
2011
Sijmtronix wordt door een Zweeds bedrijf benaderd om reparaties van hoogwaardige hulpmiddelen voor hoortoestellen uit te voeren voor de gehele Benelux. Na de voorbereidende besprekingen en drie dagen training in Zweden en gecertificeerd te zijn geweest, is Sijmtronix het reparatiecentrum geworden voor Nederland, België en Luxenburg. Zie www.comfortaudio.nl
2014
In de reparatiemarkt is bijblijven in de techniek zeer belangrijk. Sijmtronix zorgt ervoor dat de medewerkers op de hoogte zijn van de allerlaatste technieken en door trainingen en cursussen te volgen altijd een stapje voor te lopen op de concurrentie. Sijmtronix heeft ook zelf reparatiebeheer software ontwikkeld waarbij reparaties door klanten op de website te volgen zijn en waarmee de klanten op de hoogte worden gehouden van het verloop van de reparatie door e-mail en sms.