Back-up in de cloud

Nooit meer gegevens verliezen, kan dat?

Ja, dat kan… betrouwbaar, snel en veilig.

Waarom back-up?

Als u geen back-ups maakt, dan loopt u het risico belangrijke gegevens kwijtraken. Denk hierbij aan foto’s, brieven, e-mail, muziek, adressen,  boekhouding en nog veel meer.

Hoe raakt u gegevens kwijt?

  • Per abuis wissen van gegevens;
  • Defecte harddisk in de computer;
  • Defecte externe harddisk;
  • Virussen;
  • Diefstal, inbraak;
  • Blikseminslag of brand.

Hoe werkt LiveDrive?

U geeft aan van welke gegevens er een back-up gemaakt moet worden en LiveDrive zorgt ervoor dat dit automatisch elke dag gebeurt. Wij installeren LiveDrive voor u. U hoeft daar niet voor langs te komen, dit kan op afstand.

Wanneer wordt er een back-up gemaakt?

Als er iets op de harddisk wordt geplaatst, bijvoorbeeld nieuwe foto’s of e-mail, dan wordt op een vooraf ingesteld tijdstip, bijv. ‘s avonds een back-up gemaakt. Als de computer uitstaat wordt de back-up gemaakt zodra deze weer ingeschakeld wordt.

Hoeveel kan ik opslaan?

Heel veel, standaard maar liefst 1 TB (= 1.000 GB)

Is het veilig?

Ja, absoluut. De gegevens worden in een zwaar beveiligd datacenter opgeslagen, niemand behalve uzelf heeft toegang tot de gegevens. De beveiliging voldoet aan militaire specificaties.

Wat gebeurt er als mijn computer stuk gaat of gestolen wordt?

U kunt uw gegevens ook vanaf een andere computer benaderen, hiervoor krijgt u een inlogcode en dient u een wachtwoord te bedenken.

Hoeveel kost het?

€ 59,95 per jaar voor 1 TB. Dit is inclusief 21% BTW en installatie van LiveDrive.

Meer informatie? Neem dan contact met ons op via 0229-756398.